26 Mayıs 2012 Cumartesi

[Ne Desem Diğerinin Gönlü Kalır]

 İnsanlar oturmuş 'Bu Delibu napıyor ki' diye düşünüyorlarmış gibi, halim nicedir bir özet geçmek geldi içimden. Sabah Devletşah'ın davetli olduğu bir seminere gidince blogumu güncelleme hissi doğdu heralde :) Şaka bir yana da zorlu bir dönemdi, hala bitmedi ama bugünü kendime tatil ilan ettim. Unutmadaan Devletşah  da pek tatlıydı.

* Dün bitirme projemin sunumunu yaptım, ve bitti. -bugünkü tatilimin sebebi.
* Taslaklardaki yazılarımı bitirmeye fırsat bulamamanın yanında, defterimde de yazmayı istediğim konular beni bekliyor.
* 4 tane finalim var, ve sonra bitiyor, ve ben hala inanamıyorum, ve ben sanırım hüzünleniyorum.
* Özleyeceğim şeyler listesi yapsam, burdan nereye varır hesap edemiyorum.




 * Ve farkettim ki, kafamı toparlamayı unutmuşum :)

 * Son sınıfım dediğimde 'Lise son mu?' diye sorsalardı, 'Sen de mi mezun oluyorsuun?' diye beni küçük görseler de ben de mezun oluyorum sanırım. 

  Dipnot: Küçük görünmeyi seviyorum. 

Duayla kalasınız.

8 yorum:

Unknown dedi ki...

tebrikler..yaz arada ama fırsat buldukça..sevgiler..

Delibu! dedi ki...

Gül/inn;
Teşekkür ediyoruum :)
Aslında vaktim yok, çok yoğunum diye ortalarda dolaşmayı seven bir insan değilim. Her şeye gerektiği kadar vakit ayırmayı seviyorum, ama blog için kafamı toparlamam gerekiyor başlayıp yarım kalan yazılarım oldu, ben de yaza bıraktım enerjim gelince bol bol yazacağım inşAllah.

Sevgilerr.

Satır Arası dedi ki...

Tebrikler, yaza bekliyoruz yazılarınız. :)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyorum Gülşah :) bak şimdi heyecanlandım yaz için.

Sevgiyle.

tuğba dedi ki...

Yazılarını bekleyenler arasında ben de varım. Uzun zamandır :)
Gözün aydın mı demeliyim mezuniyet için :)

Delibu! dedi ki...

Dilefkar,
Ben şimdi resmen mutlu oldum, yazılarımın beklenmesi diye bir şey varmıış :)
Gözüm aydın evet, ama gönlüm de buruk sanırım.

İçtenlikle.

Kardelenin Dünyası dedi ki...

Tebrik ederiim.. RAbbim bana da nasip eder inşallah üniversite mezuniyetini :) gerçi henüz lise mezunu olmadan onun hayalini kuruyorum ama :) Evet yazılarını dört bözle bekliyorum.. Bloguna arada uğruyorum yeni postun yok üzgün geri dönüyorum.. Yazdıklarını okumak güzel :)Sevgilermile..

Delibu! dedi ki...

Hadi bakalıım önce lise mezuniyetin için dua etmeli o zaman, hayırlısıyla gelir geçer anlamazsın :) Bkz. ninenler moduna girdim, yaşlandım sanırım.

Okunmak da güzel.
İçtenlikle.