30 Ocak 2012 Pazartesi

Angry Birds'lerle Arkadaş Oldum.

 Tatile girip kayboldum, sebebi ne ola ki? Eve geldim hevesli hevesli, paylaşacağım çok şey var hangisinden başlasam diye düşünürken modemimizin bozuk olduğunu öğrendim, nasip dedim :) Dün itibariyle modemimiz gelmiş olduğuna göre bir yerden başlamalı. Paylaşmayı özler mi insan, özlermiş.
  Ve tatile ancak yapabilirim diye söz verdiğim tişörtlerden ilki; Angry Birds'ler yine kondular tişörtlerime. İlk yaptığım Angry Birds temasından birazcık daha farklı olsun istedim bu kez. :) Bilmem ki nasıl olmuş.



 Tatilde bol bol görüşmek üzere diyorum.
 Hoşça bakın zatınıza :)

12 yorum:

Adsız dedi ki...

MAşaallah çok beceriklisin :)

Unknown dedi ki...

harika olmuşşş çok beğendim,

Delibu! dedi ki...

Renklihayat;
Şımartma beni :) Herkese bir kabiliyet vermiş Rabb'im çok şükür.

Dürr-i Yekta;
Teşekkür ediyorum, daha harikaları senin olsun inşAllah :)

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Ne güzel şeyler bunlar böyle.Ellerine sağlık =)

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

İlki de çok güzeldi ama bunlar da süper olmuşlar :))
Ellerine sağlık.

Delibu! dedi ki...

Su Perisi;
Ne güzel iltifat bu böyle :)

Damla;
Pek seviniyorum böyle yorumlara, teşekkür ediyorum :)

Sevgiler.

Küb'hane dedi ki...

cok tatli ki bunlar bayildimmm!!!
masallahhh..

Delibu! dedi ki...

Kübra;
Teşekkür ederim kii :)

Sümeyye dedi ki...

ne cici olmuş bayldım :) ellerine sağlık...

Delibu! dedi ki...

Sümeyye;
Teşekkür ediyorum, senin cicilerin de pek hoş :)

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

pardon dolasırken rastladım bişi sorcam keçeleri nerden ve kaça alıyorsunuz...(pat diye sordum ama bulundugum yerde pek bulamıoyorum cok gzl bende yapmalıyım dedim de svgilerle..)hanife

Delibu! dedi ki...

Hsnife hanım ben eminönünden alıyorum kumaşçılardan ama, İstabul dışındaysanız http://www.hobikece.com'da alışveris yapanlar da var. Ama ben oradan hiç almadım.