18 Kasım 2011 Cuma

Angry Birds Çılgınlığı Diye Bir Şey Varmış.

 Siz de o çılgınlardan mısınııız?

 Ben ki; oyunlarla aram yoktur pek, ne çok duydum şu meşhur oyunu. iPhone'u olanlar daha bir çok seviyor sanki, öyle midir bilemedim şimdi? Gördüğümü/duyduğumu söylüyorum.
 Ben pek bir zevk almadım oynamaktan. Kuşlar da sinirli olmasalar daha çok sevebilirdim belki (",) Hiç sinirli biri olmadığım için(!) :) Bunu kardeşim ve kuzenlerim duymasın, aksi durumlara en çok rastlayanlar olarak. Ama insan çok sevdiklerine naz yapar ya onun gibi bir şey olsa gerek, kılıfımı da buldum hemen. Yok yok Angry Eda'yı ben de sevmem :)
 Bu kadar sinirlileri kötülemeden sonra, bir baktım tişörtlerime Angry Birds konmuş! Hiç oldu mu şimdi değil mi? Ama ben içimdekileri söylemeden rahat edemezdim.
 Gelelim tişörtün hikayesine:
 Bu tişört de bir Angrysever'e yapıldı, liseden arkadaşım. İlk sipariş verenlerdendi ama ancak bu tatilde yapabildim :) Çünkü tasarıma bir türlü karar veremedik. Yani şöyle en başta bana 'Sen istediğin gibi tasarla.' dedi, konu vermedi. Bir kaç şey denedim ama içime sinen bir şey olmadı. Dedim sonra, böyle olmayacak sen bana bir konu söyle. Sonra Angry Birds deyince, oh dedim :) Bu tişörtün hikayesi de böyle. Artık tişörtü görme zamanı. Dındın dındın!

Dün gece bitti, hemen Twitter'a alttaki fotoğrafı koydum. Tamamını çekmedim, ışık kötü diye. Gerçi diğerlerini gündüz çektim de ne oldu, kış olduğu için ışık kötü ve fotoğraflar canlı olmuyor. Makinam çok süpersonik olmadığı için kışın fotoğraf çekmeyi sevmiyorum. Belki bazılarına göre güzeldir ama, ben kapalı havaları da hiç sevmem mesela eve ışık girmiyor diye. Neyse velhasılı kelam sonuç budur:


Tamamı da bu :)



               Cuma olduğunu unutmamalı. Bol duayla kalasınız inşAllah :)

19 yorum:

Adsız dedi ki...

çok orjinal bi şey olmuş :)

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyorum öyleyse.

Kopurcuk dedi ki...

Oyundan habersizim ama oldukça özgün bir calışma olmuş ellerinize saglık;)

Delibu! dedi ki...

Köpürcük;
Mutlu ettiniz benii :)
Sizinkiler kadar özgün olamaz heralde.

Sevgiyle.

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Bayıldım ben t-shırt e. Ben de angry birds le yatıp kalkan o manyaklardanım :))
Ellerine sağlık

Delibu! dedi ki...

Damla;
Aa öyle mi, bir Angrysever daha! :)
Daha güzelleri sizin olsun inşAllah.

Sevgiyle.

Adsız dedi ki...

Angry Birds konusunda ben de baya Fransız olduğumu kabul etmeliyim. Lakin bu tişörtler bir harika ! Gerçekten, ellerine sağlık güzelim (: -yemekten bahseder gibi oldu biraz (: -

Delibu! dedi ki...

Ama ama çok mahcup oluyorum! :)
Pek teşekkür ediyorum ben de o zaman Zedka.
Yemek yapsam bu kadar övemezsin zaten =D

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Haha, yemek konusunda söz söyleyebilecek biri de olduğum söylenemez, çaktırma :) Ne demek.
Bu arada, an itibariyle seni mimlemiş bulunuyorum, cevaplamak ya da cevaplamamak, işte bütün mesele bu ve parmaklarının ucunda (:

İçtenlikle .

Zeynep'in Evi dedi ki...

ay bu mükemmel olmuşşş:)

Delibu! dedi ki...

Teşekkürler Zeynep! :) sevindirdin beni.

Sevgiler.

feyza dedi ki...

bu oyunu kardesimde indirdi bana inan bir kere bile bakmadım bakamadım ama t-shırt harşka ötesi bu nasıl bi hayal gücü ya hayran oldum

Delibu! dedi ki...

Feyza;
Teşekkür ediyorum :)

Sevgiler.

pelinpembesi dedi ki...

evet bilmezmiyiz angry bird'ü :) yaptıklarında on numara olmuş!

Delibu! dedi ki...

Buket;
Öyle mi dersin, teşekkür ediyorum o halde :)

kirazzade dedi ki...

vaaaayy süppperrr olmuş yahu! Eşime ve bana da yapar mısınız? :) kirazzade@gmail.com adresine bilgi verseniz ne sevinirdim...

meş'ale dedi ki...

fotoğraflar ve tasarımların çok güzel..daha da güzeli bunu Allahın Sani isminin bir tecellisi olarak görmen...
çalışmalarının devamlı olması dileğiyle..

Delibu! dedi ki...

Meş'ale;
Teşekkür ediyorum :)
Rabb'im şımarmayı, kibirlenmeyi nasip etmesin inşAllah. Her şeyimiz O'ndan..

Muhabbetle.

meş'ale dedi ki...

rica ederim:)
asıl mesele de zaten bu, nimetleri O'ndan bilip doğru yolda kullanmak...