19 Eylül 2011 Pazartesi

Ankara'dan Arda Kalanlar.

 Dönüşü gerçekleştirdim. Hoşbulduuk!
 Ankara'ya dair elimde pek bir şey kalmasa da bir kaç fotoğrafla özletleyebilirim bu güzel Ankara turunu. Evet güzeldi :)
 Bu turun bir de şöyle bir özelliği vardı ki; bir ilk gerçekleştirdim. İlk defa internetten tanıştığım biriyle yüzyüze görüştüm, blogger değil o bir twitdaş :) Liseden arkadaşımın arkadaşı/ymış meğer. İyi ki tanıdım dediklerimden oldu. 


Vaktimin bir kısmı metro-ankaray ikilisinde geçti tahmin edeceğiniz üzere.

  
Ankara'ya dair gözüme takılan pek bir şey yoktu doğrusu :)




Bahar'a kahvaltıya gittik, Emek durağının hemen yakınında. Kahvaltı harikaydı.









Hoşça bakın zatınıza.

7 yorum:

đerkenαя dedi ki...

Hoşgeldiin :)
Özlettin kendini :)

Delibu! dedi ki...

Hoş bulduum :)
Ben de özledim!

Muhabbetle.

Delibu! dedi ki...

Hoşbulduk Zeynep, güle güle aynı zamanda :)

İKİ MELEK dedi ki...

Ankarada bende bakacak çekecek gidecek yer bulamıyorum ne diyim.

Delibu! dedi ki...

Bulunur belki aramak lazım :)

Yusuf dedi ki...

Doğup büyüdüğüm şehir olmasaydı ankarayı pek sevmezdim heralde :)

Delibu! dedi ki...

Benim de lise yaşanmışlığım olmasa pek uğramazdım heralde.