29 Ağustos 2011 Pazartesi

T-shirtlerime Bahar Geldi.

   Sipariş verip 'Tasarımı senden, hadi bakalım.' denilince stres yapsam da, bu durumu seviyorum. Kendimi zorlamayı, yeni bir şeyler üretmeyi seviyorum çünkü :) Liseden arkadaşım Bahar da siparişlerden birini sen tasarla, papatya severim onunla ilgili birşey olabilir mesela demişti. Ve ilk anda aklıma bunu yapmak geldi. Umarım Bahar da beğenir:




Hoşça bakın zatınıza :) 
PS1: Bu modelden sipariş almayacağım, sahibinin özel ricasından ötürü.
PS2: Bayramınızı kutlayacağım inşAllah :) 

19 yorum:

Bengü dedi ki...

Çok tatlıı olmuşlarr :))

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ediyorum Bengü :)

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

kesinlikle çok ama çok şirin olmuş...acaip beendim...farklı renk kombinasyonlarıyla şaane olur ki...neon renkler mesela^^

Delibu! dedi ki...

Çok ama çok teşekkür ederim Valki :)
Haklısın, keçelerde çok ren seçeneğim yoktu yaparken, farklı renkler de yakışır tabi ki :)

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

emeğine sağlık canım çok şeker olmuş ba--yıl--dımmmm

Delibu! dedi ki...

Teşekkür ederim Eymen Paşam :)

Daha güzelleri senin olsun inşAllah.

Sevgiler.

Adsız dedi ki...

bende hamişken yapıyordum böle tişörtler kendime...yaşadığım yerde tek giyen ben olunca hem ilginç hem şirin oluyodu..şimdi hiç elim gitmiyo boyalarıma..ancak böle bakıp imreniyorum:)

Delibu! dedi ki...

Aa neden ki, zevkli gelmiyor mu artık :) Belki bir gün yeniden isteğin gelir. Güzel olur bence. Çocuğuna yaparsın belki de.

Adsız dedi ki...

zevkli gelmez olur mu canım..ben bayılırım bişeyler üretmeye..ama bu sene taşınma telaşı,,hadi yerleşelim,,ramaz geçsin derken baya bi boşladım...paşamla hayata da daha yeni adapte oluyorum aslında..şimdi herşey düzene girdi çok şükür...gerçi okul açılacak ama yeniden üretmeye başlamak lazım demi:)önce paşaya yapcam zaten aklımda bisürü şey var ama hayırlısı

Delibu! dedi ki...

Hmm vakit yoksa olmaz tabi :) Bol vakitler o zaman.

Sevgiler.

G R İ ❥ dedi ki...

yine cok guzeller ama : ))

mutlu bayramlar sevgili delibu : ))

Delibu! dedi ki...

Ben de yine yeniden teşekkürlerimi sunuyorum. Sen de çok incesin. Mutlu, huzurlu bayramlar :)

Sevgiler.

milky dedi ki...

Çok güzel. Mutluluk dolu tasarım :)

Delibu! dedi ki...

Milky;
Güzel gören gözün güzelliğidir, teşekkür ediyorum :)

Sevgiyle.

LeylaK dedi ki...

heyy Deli

bu keçeleri tişörte nasıl monte ediyorsun, yapıştırarak mı diye sorsam çok mu cahil olurum :)

Delibu! dedi ki...

Leyla;
Estağfirullah olur mu öyle şey!
Dikiyorum, gizli dikiş yaptım bunda, bazılarında görünen dikiş yapıyorum :)

Seygiler.

sema dedi ki...

herşey mü-kem-mel kutluyorum seni..

sema dedi ki...

herşey mü-kem-mel kutluyorum seni

Delibu! dedi ki...

Sema,
Çok teşekkür ediyorum Sema :) Çok mutlu ettin beni.