20 Haziran 2011 Pazartesi

Sen Neymişsin.

    Birkaç gün aradan sonra merhabalar efendim :)
    Yavrucuklarıma kavuşunca sizi unuttum. Şaka şaka hiç unutur muyum? Sizlerle paylaşmak için  bir sürü malzeme biriktirdim. Yavrucuklarımla bizim buralarda fotoğraf turuna çıkalım bir dedik, güzel şeyler de varmış yeni farkettik.

Yeni yeni pencereler keşfettim mesela..













Kuzenlerimi model olarak kullandım mesela..






Elinde makina olan, deli deli her bulduğunu çeken ben olduğum için genelde benim fotoğrafım olmuyor. Yeter artık dedim beni de çekin! :)



Sevgiyle..



4 yorum:

Zeynep dedi ki...

O her yeni pencerenin hikayesini merak ettim birden...ah ne hikayeler saklıdır her birinde :)
Çok severim böyle dipte-köşede kalmış evleri gezip görmeyi, çok hoşuma gitti bu fotoğraflar :)

Delibu! dedi ki...

Evet kesinlikle öyle neler vardır Allah bilir :)
Ben de sevdim bunu yapmayı.
Teşekkür ediyorum.
Sevgiyle..

Sevme Sanatı dedi ki...

Pencere fotoğraflarından arşiv yapan kaç kişiyiz acaba :) Kapı fotoğrafları da çeker misin?

Kuzen'in tuniğine bayıldım bu arada :))

Delibu! dedi ki...

Evet evet pencere kapı çok severim :) Benim tuniğimden bahsediyorsun sanırım, üsttekiler kuzenlerim :) Teşekkür ediyorum, daha güzelleri senin olsun inşallah.
Sevgiyle..