8 Haziran 2011 Çarşamba

Bu Bir Mutluluk Postudur.

   Sevgili Takıntılı Ergen beni mimlemiş. En çok mutlu olduğum anı ve sebebini söyleyecekmişim :) Hemen söylüyorum: 'bugün, çünkü final uykusundan uyandım, it's the end of the finals!' :) Biraz kestirme bir cevap oldu ama uzun zamandır bu kadar mutlu olamamıştım.
   E tabi napılır, finaller bitti ben kendimi Kadıköy'de gezmekten yorulmuş bir vaziyette buldum bu seferde. Hayat zor yahu dostlar! Ben final uykusundayken sosyal hayat baya değişmiş anlaşılan, gezerken farkettim. İnsanlar ne rahat. Dükkanlardaki satış yapan erkekler ne rahat. Kızların tepkileri ne basit. Şaştım kaldım. Neyse böyle konulara girmeye fazla gerek yok :)
  Çok yorulmuşum ben hadi hoşça bakın zatınıza!

6 yorum:

mavi kuş dedi ki...

ben bu bloğu çok sevdim:))
selamlar sevgiler dualar :))

Delibu! dedi ki...

Ben de bu yoruma cok sevindim :) Teşekkür ediyorum.
Sevgiler :)

Tazekahve dedi ki...

Canımcım geçmişler olsun.Bu değişimden seni uzak bırakan finallere ilim irfana da şükretmen lazım aslında.Gerçekten basit şeyler olup bitmekte etrafta zira :))Öpüldün,sevgiler :))

Takıntılı ergen dedi ki...

cevapladığın için tişkür ederim :)

Büşra Bayram dedi ki...

ayyy kurtulduk sonunda :) ne kadar da güzel oldu

Delibu! dedi ki...

@TazeKahve Ay çok teşekkür ediyorum:) Hakikaten şükretmek lazım ben dayananıyorum öyle değişimlere.
Sevgilerr :)

@TakıntılıErgen Ne demk efendim, mimlenirim de cevaplamam mı:)
Sevgilerr.

@HayalMeyal Hakikaten kurtulduk vallahi :) Sana da geçmiş olsun.
Sevgiyle..