20 Aralık 2010 Pazartesi

Kalp sevmekten yorulur mu?

 Geçen gün TV izlerken Vehbi Vakkasoğlu bir programa katılmış ona rastladım.’Kalp Sevmekten Yorulmaz’ diye bir kitabı varmış, duymamıştım açıkçası, sunucu ‘kalp sevmekten yorulur mu?’ diye sordu, ilgimi çekti dinledim. Şöyle dedi: ‘Kalp sevmekten yorulmaz, eğer sevdiği Hakk ise.’ Ve ekledi.. ‘Beni arayıp soruyorlar, ben birini çok sevmiştim ama beni bıraktı gitti ben yoruldum artık, hani kalp sevmekten yorulmazdı diyorlar, bir insan duyulan sevgi O’nun rızasında olursa ancak kalbi yormaz diyorum.’ dedi..
    Çok hoşuma gitti doğrusu, kendimi de bu açıdan sorguya çekme fırsatı doğdu.Çok seviyorum dediğimiz insanlarla bazen öyle şeyler yaşıyoruz ki yeter diyebiliyoruz, işte bu noktada sevgimizi sorgulamalıyız sanırım, bencilce bir sevgi mi bu? O’nun rızasını dahil ettiğimiz bir sevgimi? Kalbimizi yormamalı, o bize lazım değil mi efendim =) “Bilesiniz!Vücutta bir et parçası vardır, bu sıhhatli oldu mu vücudun tamamı sıhhatlidir.Bozuldu mu vücudun tamamı sıhhatini kaybeder.İşte bu parça Kalptir!” hadisi aklıma geldi birden, önemini Efendimiz(s.a.v) de vurgulamış. Ee o halde bana daha fazla laf düşmez! Kalbimizi yormayacak sevgilerle kalalım inşallah…

Hiç yorum yok: